2010-05-02
 19:17:56

Åland igår

Det var en underbar 12timmars tripp på viking line igår till Åland, resan startade redan klockan kvart i åtta då båten gick men redan vid nio tiden började människor på båten dricka. De var riktigt fina när vi kom till Åland för att byta båt speciellt de 7stycken som gick och sjöng på SSK-låtar när de såg mig eftersom jag hade min Leksands tröja på mig. Men de var riktigt roliga att lyssna på och prata med och en av den såg även jävligt bra ut. Det var däremot ganska lång tråkigt på vägen hem för de inte jätte kul när man ska sitta på en båt i 12timmar mitt på dagen, det blir någ roligare när morsan och jag ska ut med Birka Parodise. Tyvärr så var det mullet också men hade det varit sol så hade man kunnat sitta ut och sola med så blev det ju tyvärr ej. När vi sedan kom hem på kvällen så höll jag mig inte vaken länge klockan kvart i tio så gick jag och la mig och somna direkt.

Gick upp i morse gjorde jag inte förren vid kvart i tolv då mamma och pappa antagligen tyckte att det var dags att gå upp. Så jag åt frukost och gick in och la mig på soffan med tv:n på. Sen åkte Thomas och Ann-Sofie eftersom de ska ända hem till Bokenäs och det är ju ändå ca 6timmar ditt så det tar ju ett tag. Annars har det inte hänt mycket förutom att jag tror att jag håller på att bli sjuk så vi får se om det blir någon skola imorgon men troligtvis så drar jag till skolan till Lunch. Men det bestämmer jag mig inte för fören senare ikväll eller imorgon. Sen så har ju mormor flyttat i helgen , jag skulle ju hjälpt dem men jag dissade dem och drog med morsan och farsan istället. Men allt ska ha gått bra nu är det bara att plocka upp allt sen är man ju så gott som klara om man inte skull byta ut allt som de tänkt göra.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: