2010-03-18
 15:12:14

Torsdag=skola

Så  var det skoldag igen och jag som vaknade imorse och trodde det var söndag men mamma fick iallafall något at skratta åt för det måste ha låtit ganska kul. En super trött Micaela som tittar ner ifrån sängen och frågar vad fan hon gör uppe så tidigt. Jag har även pratat med Lotta Stjernberg som jag hade som dagisfröken på bläckis som nu för tiden jobbar med 1:orna i min skola. Så vi pratade om allt och ingenting, det var ganska skönt.

Idag blir det chill just nu håller jag på att bråka med Christian om att han ska göra sina läxor sedan blir det ivä på ett möte och ikväll kommer Mormor och de hit för mamma har syjuntan här då. Och då ska jag hjälpa christian med renskrivning av en text.

Igår kvällen så blev det en tripp till lättakuten på Huddinge sjukhus för att kolla om det var mina njurar som struöade eftersom jag haft så jävla ont. Men tur som är så var det inte det utan, jag har ont efter en smäll mot magen som har gjort att det blivit en blödning i ryggmuskeln och magmuskeln. Och det värsta som finns är ju när man ska tvingas att kissa i en sådan där fucking kopp och man inte är kissnördig. Så efter att svept säker en liter så var det färdigt.

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: