2010-03-26
 16:45:57

Äntligen Helg

Sitter hemma hos Kristina och chillar och lyssnar på jugoslavisk musik. Jag pallar inte skriva något långt inlägg idag men jag iallafall berätta att jag ifår var på hockey, tyvärr förlorade Leksand men jag berättar mer imorgon.

Idag har varit ganska chill hade hålltimma på idrotten eftersom vi ska simma på en annan dag, så vi får se när det blir för Lars själv vet ej.... Många gjorde no-prov idag men lilla jag slapp som vanligt och gick ner och hade bild i mer än två timmar känner mig så jävla bra alltså. Den är snart klar min duk och hoppas morsan och farsan kommer gilla den eftersom de är de som ska få den. såläng jag slipper se den..

Juste min moster har köpt en ny bil som jag var med och hämtade igår. Jag säger bara skoda i sätra as trevliga säljar och bra bilar till ett bra prois..

bloggar mer imorgon, känner mig osocial mot Kikki.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: