2010-06-18
 16:59:40

Åska med hemska blixtrar

Ska snart iväg till Täby för att träffa några kompisar med mamma och pappa men just nu har vi en låssmed här som jag spant hur han gjort. Under tidrn vi höll på så kom världens åska moln med blixtrar som varit stora som fan och jag gillar ju inte sånt så självklart hoppade jag till vid varje smäll. Men det var iallafall kul att se hur han jobbade för då vet jag vad jag gett mig inpå när jag valde låssmed som andra val.
Annars har det varit ganska lungt i dag, plåtslaggarna var här och arbetade ett tag sen så var jag och pappa och lämnade hans bil på repration. Sen fick vi äran att gå hem därifrå men det är inte så jätte långt faktiskt men det började regna precis då.

Dino träffade jag igår kväll, han stod dörr vakt på strömmarportalen inne i stan och jag, mamma Kiki och Felix var ju där eftersom vi varit på kungsan. Där mix megapol hade ordnat en stor möhippa med bara manliga artsister och några av de som var där var Martin Stenmark, Ola Svensson och Orup mflr. Det var trevlig kväll och det var najs att träffa dino men jag gillar inte att han inte har skyddsväst under för man vet aldrig vad idioter hittar på när de är på fyllan- Vill ha kvar min Shrek :P <3

Nej ska dra pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: