2010-07-04
 13:39:58

Gud vad tiden går

Idag ska vi åka till Öland igen och jag har inte hunnit blogga eftersom det varit fullt upp med simtävlingar, bios, vänner och massvis med andras saker.
Midsommar firade vi med vänner från västkusten och det Är alltid lika trevligt men innan hann farmor verkligen skrämma oss för hon åkte in till sjukhuset och fick sova där över natten. som tur var så var det ingen fara men det var så jävla läskigt. Sen samma dag så ringde malin och berättade att hennes farfar hade dött, vilken jävla midsommar tänkte jag bara men det blev ju bra iallafall. Sen har jag hunnit gott och se på Sex and the City och Elipce ,med Kristina denna veckan, och båda filmerna var riktigt bra men jag ör inte lika beronde som Amandas syster är som jag på torsdags kvällen träffade och hon kunde inte sluta snacka. Igår var jag vid farstanäset och träffade amanda med familj som var ute med husvagnnen för första gången + att kvällen innan hade Malin sovit hölr-

hösr sensera

Ps
Christian har vunit 4guldmedaljer 2brons + fjärdeplatser. jag är en stolt syrra!!


Streckflickan
PUBLICERAT: 2010-07-04, 14:15:00 | URL: http://streckflickan.blogg.se/

Hej. Jag är ett streck. Jag är en flicka. Streckflickan. Jag har en blogg. Fast jag gillar inte att blogga. Så därför så bloggar jag.

Kram?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: