2010-01-16
 11:12:49

Packning och slappning

Sista natten i sin egen säng i natt för imorgon ¨så drar jag till Idre med klassen på klassresa. Så snart ska jag se till och packa och sätta massa grej på inspelning. Bland annat hockeyn måste spelas in. Leksand möter ju AIK på hovet på tisdag och matchen sänds på visat hockey. Jag hoppas att de sänder matchen på storskärms tvn nere i sporthallen i Idre. Jag skulle ha gått på bio med Kristina igår om jag varit frisk men istället blev det att se den fruktansvärda smällen som Hägga åkte på. Men det var mysigt att vara hemma igår för jag behöver absolut vila upp mig om jag ska orka att vara omringad av massa mäniskor så länge. Det kan  vara ganska påfrestande, för det har jag lärt mig av tidigare tillfällen.

Jag har även lyckas smitatt min mamma och brorsa. Så nu försöker jag hålla mig borta från dem för att se till att jag inte smittas igen eftersom jag nu börjar kunna andas genom näsan igen. Vilket är oherhört skönt ska jag tala om för det är det värsta som finns för man kan inte äta för då kan man ju inte andas. Ja tror ni förstår. Nej nu ska jag spana ¨på tv.

Puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: