2010-01-23
 15:34:33

15.23

Jag är för jävla dålig på att blogga alltså men det har ju för sig inte hänt så mycket heller att skriva om. Men jag har nu avklartat klassresan som var bra på sitt sätt. Vi hade tur med vädret uppe i Idre och jag längtar tillbaka men det är bara några veckor innan jag åker dit igen vilket är skönt. Jag had NO prov igår och jag fattade nada typ, no är ett riktigt skit ämne och mitt humör förbättrades inte precis när jag inte förstod provet. För Idrotten så spelade vi den idiotiska sporten vollyboll och jag kom inte direkt överrens med den där jävla bollen. Tycker synd om Jesper som fick spela med mig!! Idag var det tänkt att jag skulle se på Avatar med Kristina på eftermiddagen men det fanns inga bra platser så vi sköt upp det till fredag nästa vecka för ikväll ska jag träffa Malleballe efter att hon har spelat sm i basket. Just det jag tittade på hockyen igår också, derbyt mellan Leksands IF och Mora. Det var defentivt är grymt bra match och Jocke har nu fått slå klubbrekordet på nollor. Belfour hade rekordet innan på 6nollor tror jag det var och Jocke har 7nollor. Yippie. Leksand vann också vilket var jävligt skönt efter förlusten mot Apor i kalsonger. (AIK). 

Nu ska jag se till att hoppa in i duschen och byta om till riktiga kläder kanske.

pyssoch kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: