2010-02-03
 15:13:48

Snö snö och ännu mer snö

Skulle haft livräddning med kläder idag på klassrådet men eftersom man inte får ha kläder i simhallen så kom jag överrens med Lars att jag ska vara med när 9D ska livrädda. Så jag kom hem radan vid två idag vilket är oherhört skönt, för jag är så jävla trött. Och självklart så började det snö precis när jag skulle gå bort till västertorps hallen. Är så jävla less på all snö, Och jag ska strax ut för att åka till skärholmen men det har jag absolut inte lust med för det vrål snöar ute plus att det blåser ut. Inte skoj, nu vill jag ha sommar.

På Bussen hem träffade jag underbara Sofia Planeskog, det var kul har inte träffat henne på as länge så det blev att diskutera Avatar, Skolor och lite annat möjligt. Det känns så knäppt för jag har alltid umgåts mer med hennes större syrra och snackat med Jennifer om allt. Men nu har det blivit mer och mer Sofia. Men båda är helt underbara.
¨

Och nu hittar jag inget som jag behöver heller,snart kommer jag börja tro att det spökar här. Min favo mysbyxor är borta och nu är mitt usb minner borta..

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: