2010-02-17
 14:58:52

illamånde = fruktansvärt

Jag gick till skolan men gick hem bara två lektioner senare eftersom jag mår illa och har en otrolig huvudvärk som bara inte går och förklara. Men på tekninken var jag ju med och Gullis med men Fia var sjuk så då var det vi två som jobbade men det blev inte så mycket jobb eftersom båda kände sig sjuka. På Engelskan däremot så fick jag träffa den som ska vikariera för Maria när hon är mamma ledig och jag tror hon hette Leyla eller Layla men jag lär hinna lär mig det så småning om. Känns iallafall skönt att Maria redan vet vad hon ska sätt på mig såfort jag är klar med you chose uppgiften. Men den är snart klar har suttit med den i två timmar så. Nej nu ska jag lägga mig i soffan och titta på GhostWhisper och ikväll blir det hockey blandat med OS men tyvärr får jag inte se Trekroners öppningsmatch i natt eftersom jag måste orka upp till skolan imorgon för jag måste vara där då. Jag har Matte prov b-delen som ska göras och sedan måste jag blir färig med min mugg på bilden för annars tror jag inte Paula blir så glad på mig. Sen är det bara att tänka posetivt, för jag går bara i skolan till 14.20 och på fredag ska jag åka skridskor med klassen på idrotten och de är inte så jobbigt. Sedan på måndag är jag ledig när alla i årskurs 6 7 8 9 åker till Romme eftersom jag har andra grejer att göra. sen har jag bara tisdag,onsdag och torsdag kvar eftersom jag på fredagen är ledig och på kvällen bär det av till Idre där jag ska spendera hela sportlovet med underbara Emma och alla andra. Det är bara att hoppas på fint väder.

I helgen däremot så har vi övernattning med juniorerna i bredängs kyrkan och jag är ledare så ska vara med, men om jag ska vara ärlig så gillar jag inte idén om att sova i kykran, för jag tycker den är läskig. Men annars tror jag att det kan bli riktigt kul, synd bara att det var just denna helgen som Malin skulle komma men sådant är livet. Ska försöka skriva senare om jag orkar och kommer ihåg.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: