2010-02-07
 00:23:26

Bromma,Täby och Vällingby

Vilken dag kom nyss hem och har inte varit hemma sedan klockan nio imorse då vi drog iväg för ett öppethus i bromma. Stockholms praktiska och de har VVS där. Pappa som alltid är intresserad stod och snackade med killarna i över en timma innan vi drog vidare till Täby och christians kompis. Där fick vi lunch och precis när vi ska hem kommer de på att Erik ska med hem till oss. Så när vi åkte från Täby var det 45min kvar tills malin och hennes farsa skulle hämta mig. Väl hemma så byte jag tröja och sedan iväg igen. Alltså ca 5min hemma. Då blev det Vällingby för att se Malins Blackeberg spö Ackropool i basket. Det tog ca två timmar sedan var det en timmas färd hem med Tunnelbanna och tvärbanan som hade ersättnings bussar från stora essinge till Liljeholmen. Väl hemma vi 20.00 så hade Malles farsa fixa middag. Sedan coolade vi ner med att först se Wallander Byfånen och sedan en annan som heter Mastermind. Sen är vi framme till nu och jag ska alldels strax hoppa i sängen för att få min skönhets sömn för imorgon blir det bio med Malin. Vi ska se Snabba Cash som jag egentligen skulle sätt med Kristina men så blev det inte tyvärr men Malin kunde hänga med så det ska bli jävligt skoj faktiskt. Sedan måste jag även göra en no inlämnings uppgift som ska in på måndag så man har det inte roligare än vad man gör sig som man brukar säga.

Bandyn igår var super mysigt, det blev ju Kiki, hennes vän Lisen, pappa och Kristina och det var en riktigt jämn match som enligt mig bajen skulle ha vunnit men de spelade inte bättre. Det var iallafall kul att träffa Kiki igen det var ett tag sedan men tidigare den dagen skulle jag ju till Läkaren inne stan. Så jag gick efter Idrotten men det visade sig att läkaren glömt det och satt på nån komfreans så pappa och jag gick och åt lunch på örtafården. Ett ställe bara med veggo mat vilket var jätte gott så dit tycker jag verkligen ni ska gå. Man fick äta hur mycket som helst för 95kr. Sedan drog vi vidare till centralen för att hämta min vantar som Peter i byyn hade köpt och eftersom han körde härjedalingen den dagen så åkte vi och hämtade dem. Samtidigt fick vi se sthlm från bussen också vilket var länge sen sist.

Så det har varit fullt upp. Nu ska jag hoppa i sängen puss och god natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: