2010-02-12
 17:05:59

Äntligen Fredag

Gud idag var det segt att ta sig upp ur sängen, är så jävla trött så det ska bli skönt att vila up mig under helgen och kanske träffa en polare men vi får se. Har lite läxor att göra, eftersom våran engelska upgift ska lämnas in innan Maria går på mammaledighet och jag har lite kvar, sen har jag även kvar idrotten. Men gymnasium grejen är iallafall färdig nu och inlämnad till Mariette.  Så här såg mina val ut:

1. Elektriker Gymnasiumet
2. Sthlm praktiska - Låssmed
3. Sthlm praktiska - VVS
4. Sthlm praktiska - El
5. Hantverksakademin
6. ST:ERIK - Florist
7. Didaktus - barn och fritid.

Nu är det bara ett nat-prov kvar i svenska som jag inte har en anning om när vi ska ha men det är prata delen. Men en så länge har det ju gått bra, speciellt igår. Det var grymt enklet, jag tror jag orat mig för mycket men däremot är jag nervös inför NO - natprovet och MA. Eftersom jag absolut suger i de två ämnerna...

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: