2010-12-29
 14:49:40

SEB

refrain:
Anni tro på os to
Anni tro på dig og mig
Jeg tror på os to
Og jeg ta'r ikke fejl

Det er lang tid siden
Jeg har haft det såd'n her
Har mistet viden - du fylder mer' og mer'
Op-/ nedture
Jeg går sammen med dig
Og jeg vil kæmpe for, at du bliver hos mig

refrain2:
For jeg er så sikker på, vi har noget til fælles
At vores forhold det aldrig vil forældes
Danmark jeg har fået ny energi
Energi i Anni det er hende jeg kan li'

refrain3:
Anni tro på os to
Anni tro på dig og mig
Anni jeg tror på os to
Anni og jeg ta'r ikke fejl

Os to sammen det er noget helt specielt
Anni jeg elsker dig, jeg si'r det konsekvent
Sjove ting vi laver, gad vide hvor vi ender
Du kigger på mig, og jeg kan mærke jeg tænder

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: