2010-12-03
 20:36:50

Natti natti

Ska strax hoppa i söngen men först ska jag se färdigt en film som jag börjat titta på, som går på tv plus och den handlar om julen vilket passar bra nu. Det har varut en underbar kväll som bara har varit lugn och skön på alla sätt och vis. Har fått snacka med mäniskor som bara gör mig glad som ex. Joacim Petterson, Niklas Fröling, Ellinor Urman och Fredrik Karlsson.

Men om jag ska orka med morgondagens alla påhitt så måste jag lägga mig tidigt eftersom jag somnade idag på lektionen och alla var så gulliga och inte väckte mig. Men jag är inte säker på om det var Alfred eller Andreas G som lyckades träffa med en snöboll i huvudet på mig när jag var påväg till tuben.

Puss och godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: