2010-12-29
 21:27:13

Midsommer

Matchen är slut men jag valde att gå ner vid nio för att se på Morden i midsommer eftersom man inte kan komma in i den om man inte sett början. Men matchen vanns ju av Leksand.
Vi får se hur trött jag e efter morden i midsommer men troligtvis så blir det en bra film innan jag somnar in för natten för imorgon så händer det lite saker igen. Poul (ingifta morbror) kommer hit nån gång på förmiddagen för att lämna ett kvitto på en sak, sedan ska jag in till Centralen för att fika med Emelie och kanske så dyker Linnea upp också. Men det beror på om hon hinner. Sedan när jag kommer hem så blir det att packa lite inför nyår och jag har ingen aning om vad jag ska ha för kläder med mig dit. Sen på kvällen blir det att träffa Marcus för sista gången detta år eftersom jag inte ska fira nyår i närheten av honom.

Vi får se om det händer något annat för i mitt liv kan allt hända! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: