2010-12-19
 13:42:57

Kaaaallt

Vi ska strax åka iväg till Farmor för att äta middag där men jag har egentligen inge lust att kliva utanför dörren för snön bara öser ner ute. Jag tror helt seriöst på att det inte snöat så mycket under hela december någonsin under min 16år, visserligen är det kul men det är också oherhört farligt.

Dino (pappas arbetskollega) snurrade med bilen igår med sin höggravid fru, som tur var så gick allt bra men det kunde gått åt helvete. Så snälla få det att sluta snö plus att vi ska gå hem från farmor ikväll och det kommer inte alls bli roligt för snön kommer räcka ända upp till knäna på mig.

Imorgon är det första dagen som det verkligen kommer  kännas som jullov men jag har fått uppdraget att pynta huset och klä granen eftersom jag är den enda som ville ha en gran. Men jag ska inte klaga och sen ska jag åka förbi min gamla skola för jag vill så gärna träffa min förre kurator samt sjuksyter på skolan för jag saknar de som fan. De har varit det största stödet under min tid i mälarhöjdens skola och jag kan inte fatta att det redan har gått ett halvår utan dem. Tiden går så otroligt snabbt!

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: