2010-12-05
 16:15:53

Julshoppat

Nu har jag börjat med julshoppningen så nu är det bara hälften kvar men det känns ändå väldans bra att man har kommit igång. Det blev inget bloggande igår eftersom jag var hemma hos Malin på inflyttningsfest, vilket var uber trevligt. Jag fick äntligen träffa den berömda kunsinen Ida so var en oherhört trvlig brud sen var det en anna tjej där också som hängde med oss som heter Emma. Så vi satt och sjöng inne på Malins rum och snackade massa tjej snack som vi tjejer är väldans bra på. När de flesta sedan hade gott så skulle vi åka och hämta Malins mob som hon hade glömt hos en polare men det tog ett tag innan vi lyckades få hennes mob eftersom han inte var hemma. Men efter många om och men så fick vi den så vi kunde åka hem till värmen för jag har aldrig frusit så otroligt mycket som jag gjorde igår.
När vi väl kom hem så hämtade malin lite godis och så satte vi igång the last song, vilket var en hemsk film så jag var tvungen att skicka sms till mamma och pappa och min bror. Så jag kunde tala om hur mycket jag älskar dem.

Men nu har jag iallafall kommit hem så nu blir det chill resten av kvällen! <3


Ida
PUBLICERAT: 2010-12-06, 21:54:23 | URL: http://idaoscarssons.blogg.se/

Tack detsamma:) Du var en ganska trevlig brud du me;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: