2010-12-24
 12:55:53

God Jul på er alla

Nu är det julafton igen och om jag ska vara ärlig så har jag inte riktigt fått in julkänslan än men det lär jag väl få när as tråkiga kalle ankas jul börjar vid tre tiden.
Kom precis hem från att varit på farfars grav men innan dess så åt vi som vanligt risgrynsgröt hos farmor för i år ska det firas jul med mammas sida. Så vid två tiden så ska min moster komma och hämta oss för vi ska tydligen åka komunalt hem. Vilket jag inte har riktigt lust med men strunt samma det är julafton och då ska man vara glad. Hat öppnat tre paket hittills och det var den jag fick i julstrumpan av tomten och sedan julklappen från Familjen Planneskog.

Alla julklappar kommer jag ta kort på imorgon eller övermorgon sedan kommer det läggas in på bloggen som tidigare år.

Jag hoppas alla får en underbar jul men nu ska jag titta färdigt på Pippi  på rymmen som går på 4:an som alltid på julafton.

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: