2010-12-19
 13:37:26

Gårdagen

Hela dan igår satt jag på simtävlingen och eftersom jag hade jävligt ont i armen från raset i fredags så var jag ganska gnällig. Så jag fick åka hem med min mammas kusin vars dotter hade simmat färdigt före christian så jag fick komma hem och plocka fram vad vi skulle äta. Christian gjorde super bra ifrån sig han tog:
Guld på 50fjäril
4:a på 50 ryggsim
4:a på 50 bröstsim
2:a på 100medley
2:a på 50 frism.

Det är inte illa pinkat men han hade chabs å bättre på ryggen och brösten men huvudsaken var att han gjrode det bästa av allt. Hans tränare Miche simmade också igår och jag har aldrig sätt ett så vackert bröstsims lopp i hela mitt liv det var otroligt. Annars var det Jocke Q Hammarlind som vann so vanligt men så e han bäst också.
Det var min gårdag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: