2010-12-10
 16:49:53

Fredag

Min bloggade är inte alltid lika bra men tänkte dra in ett inlägg nu så man vet vad som händer för ska jag vara ärlig så bloggar jag för min egen skull. Det har inte hänt så spec mycket denna vecka men jag och Patricia har hängt hemma hos mig och hittat på lite saker som var väldans skoj.

Men jag minns inte allt som hänt denna vecka men jag kan säga att jag har gjort en sak som jag aldrig någonsin har gjort för. Och jag fattar inte hur mr X lyckades att få mig att gör det.
Kanske ska berätta vad som hänt idag istället för att sitta och skriva massa skit som ändå folk aldrig får reda på och jag kan säga att idag har jag varit grymt duktig. Jag har gjort två stycken tillhållarnycklar som blev perfekta så Michael kunde inte klaga och till den la jag ett tillhållarlås. Sedan stämlade jag nycklarna och det blev faktiskt helt okej och på eftermiddagen så la jag ett cylinderlås med lite hjälp från Tor. Sedan så skulle jag såga två trä bitar som jag ska ha till när jag ska montera på måndag och tydligen så var det väldans intressant för jag fick publik. Men det var ju självklart för att jag är grymast på att såga!!

Nu blir det chill tills mamma och de kommer hem för jag har ingen aning om var de håller hus någonstans för jag trodde de skulle vara hemma nu.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: