2010-12-21
 11:26:53

3dar kvar

Snart ska jag börja dra mig in till centralen för att träffa Tove och Klara som jag träffade i Taize så det ska bli as kul faktiskt sen efter det så ska jag möta upp min morbror i karlaplan eftersom jag ska sova där till på Torsdag. Det blev bestämt imorse när Maria ringde och frågade om jag ville komma dit och det är klart jag vill så får jag även vila mig från min egen familj. Så jag får träffa min små söta kusiner som jag inte umgås så super mycket med jämförelse med min söta kusse Anna.

Jag vet inte om det kommer bli så mycket bloggande när jag är där men får jag tag i en dator hos min moster och morbror så skriver jag absolut. Men meningen är att jag ska vila upp mig när jag är där så det blir npg inte så men annars så skriver jag på torsdag när jag kommer hem om jag hinner för då ska jag även julstöka en aning.

kram och puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: