2010-12-16
 13:50:53

1dag kvar

till jullov och det ska bli helt fantastiskt för det behöver jag verkligen så jag får tid och tänka efter hur jag ska fortsätta mitt liv. Det har inte blivit så mycket skrivet eftersom jag haft fullt upp de senaste dagarna men var ju och fick svar på mitt ekg och jag har inte problem med hjärtat men däremot så har jag hög puls pga stress mm. Så jag måste koma på ett sätt att slappna av coh få bort denna stress för att påfrestaa hhjärtat på detta sätt är inte speciellt bra. Efter det var ju jag och mamma på möte med Michael (min mentor) och skolans kurator Mats och det kändes as bra så nu kan jag få ordning på det med. För är less på saker och ting som faktiskt sårar mig och man ska inte diskutera allt, men antagligen så triggar det dem.

Denna dag har bara chill för min hjärna och alla andras också har redan gått på jullov eftersom vi imorgon bara ska dit ett tag. Så sen har vi jullov till den 10jan och det ska bli kul attg för en gång skull fira Christians födelsedag utan att behöva gå till skolan. Den helgen skulle vi alltså åkt silja symfony men det blir helgen efter istället så då drar vi till helsinki och firar brorsan!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: