2010-12-14
 19:23:59

14DEC

Har precis käkat middag och det behövdes för smörgåsarna som vi hade beställt till tjej gruppen var inte alls goda så det blev 2lussebullar till lunch. För sedan gjorde jag ju matte prov och det kändes riktigt jävla bra faktiskt så när jag var färdig så bestämde jag mig för att åka in till mötet på Rosenlund sjukhuset. Men eftersom jag var så tidig så snackade jag med de som skulle ha mötet och nu ska jag banne med få ordning på detta och med deras stöd så kommer det nog fixas. Detta ska tas upp imorgon när jag ska ha möte med Michael som är min mentor för det måste bli förbättring.

Annars så har det inte hänt så mycket idag men imorgon så blir det huddinge sjukhus för att få svar på mitt ekg och nu börjar jag bli riktigt nervös med detta innebär att jag ej börjar förren 11.00 imorgon sen ör det bara 2dar kvar till jullov och det behövs.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: