2010-04-30
 17:13:54

Valborg

Shit, men jag har liksom inte orka skriva på ett tag eftersom det har hänt lite grejer som jag behövt lösa men jag ska försöka komma tillbaka nu och skriva så bra jag kan.

Igår hade vi typ tema dag som handlade om sex och kärlek, vilket var helt cepat men ganska skojiugt ändå iallafall på eftermiddagen. Då tjejer skulle skriva frågor till killarna och killarna till tjejerna, man fick reda på mycket som man inte ville veta kan jag tala om. Annars var det ganska chill igår ändå och jag är så duktig nu för tiden för jag är så trött. Så jag går och lägger mig 20.40 nästan varje kväll, det är helt sjukt eftersom jag förr hade svårt att sova på kvällarna och nu är jag trött hela tiden.

Men idag har vi fått fina gäster från västkusten, vilka är Ann-sofie och Thomas. Och idén från början va att vi skulle åka till motala men det ville inte jag så jag skulle vara hos Mormor och hjälpa dem med flytten imorgon. Men sen blev det ändrade planer igen så de ska sova här och imorgon ska vi dra på en 12h kryssning till mariefred vilket alltid i mysigt enligt mig! Så jag ska inte ut och fira Valborg i kväll, dessutom förstår jag inte varför man gör det heller men det finns säkert en bra anledning.

mvh Micaela



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: