2010-04-13
 15:29:43

Tisdag + Tandläkare

Super rolig dag idag alltså, igår var jag ju så duktig så något hände med tandställnig så att ståltråden som håller fast den åkte in i tandköttet och det gjorde jävligt ont. Så jag ringde efter akuttid och fick en tid idag och samtidigt passade på att spänna den så nu har jag ont i hela käften och as hungrig. Och jag sóm redan är gnällig blir ännu gnälligare!!

På söndag kanske jag ska åka och se malin spela tillsammans med Kristina som har sin kusse i Blackebergs basketlag, så då ska vi till enskede hallen och se deras semi mot Norrköping. Vilket ska bli roligt! Var ett tag sen jag var på basket nu, är ganska kul iallafall att se på.

Sen så börjar man bli nervös inför på fredag eftermiddag då man får se om man kommer in till sitt gymnasium  man har valt alltså en försöks omgång och på det så har jag nat-prov i matte. Och jag matte är inte direkt bästa vänner, sedan fick jag även veta att på eftermiddagen så ska vi dansa inför balen så även det är ganska tråkigt.

Det märks att skolan har börjat igen för jag är helt slut på lvällarna, jag orkar knapp resa på mig från soffan och jag somnar tidigare än vad jag någonsin gör. Försig så är det ju bra att jag somnar men det blir ganska tråkigt om man inte orkar träffa kompisar för att man är för trött, det är ju helt sjukt ju. Men det har varit en lugn start i skolan iallafall, bara svenska som är lite jobbigt när man måste sitt och läsa eftersom vi håller på med kärleken innom littraturen. Så man läser historierna om Tristan oc Isolde, högvisan, Romeo och Julia mflr

Nej nu ska jag ta och göra något vettigt!! puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: