2010-04-25
 18:05:58

så jävla gott!!!

Har precis ättit pappas goda köttfärs limpa som han har gjort, vilket var riktigt gott och sen var det trevligt att min kära farmor var här. Juste det måste jag bara berätta, vi fick södra sidan idag och sen på första sidan så ser jag ett par ögon på bilden som jag känner igen. Sen ser jag att det är Jennifer Planneskog som är med och berättar om hennes tips föra att få körkort. rekomenderar att läsa på http://www.sodrasidan.se så kommer ni få läsa mer om det. Annars har det inte hänt så mycket här förutom att jag har hjälpt pappa att bära ner stolarna och borden till husbilen eftersom vi ska ut med den nästa helg kanske. Vet inte om jag vill hänga med om inte Kikki ska med men väntar på att hon ska fråga sina päron men det verkar ta ett tag att göra.

Nej nu ska Micaela äta efterrätt med min kära familj sen blir det en lugn stilla kväll med en film eller två men en tidig kväll i sägen för att orka gå till skolan imorgon!

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: