2010-04-14
 13:23:01

Onsdag

Har inte direkt haft en bra dag idag, min irritation ligger på topp och minsta grej gör mig tokig. Tänker inte berätta varför men det finns en orsak och det ska jag ta hand om senare. Så just nu sitter jag på mktt rum och tar det lungt, farsan åkte precis för att köpa planker tror jag det var för vi håller ju på att bygga om inne i garaget. När det blir färdigt så ska det bli våran ingång på huset. Ska iväg idag på ett möte annars är det fett chill dag, där det inte händer så mycket men då kanske man kan vila upp sig. Just nu hoppas jag bara att jag har en bättre vecka nästa vecka och orkar vara i skolan mer för det behöver jag.

På fredag ska jag träffa Kiki och se hennes nya lägenhet vilket ska bli as kul tycker jag iallafall, plys att jag får någon att snacka med som förstår mig. Sen känns det äen bra inför resan jag och mamma ska göra kristi himmelfärd för mammas arbetskollega Anne-Li och hennes brors dotter Natalie ska med. Alltid kul att träffa nya mänikskor tycker jag iallafall.

Hela min käft verker även idag, men det gör inte lika ont som förra gångn jag spände den men det känns ju att man lever. Jag hade ju teknik idag med Fia och jossa, och det är alltid lika kul för det är så jävla roliga. Vi håller på att bygga ett hus och det har vi gjort hela terminen och vi är inte färdiga än men vi är inte spec snabba. Snart är det dags för redovisning och vi måste skriva en text om engerin eller vad det var, minns inte riktigt. Men man får mycket att skratta åt det är nog den bästa lektionen på hela jävla veckan.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: