2010-04-02
 14:01:25

LångFredag

Äntligen påsklov, har inte orkat skriva på ett tag men i onsdags vaknade trött och hade jävligt ont i hvudet så blev hemma men jag gick på torsdagen. För sedan skulle jag till kyrkan och tog hand om mina juniorer men vilken irritation jag fick, hade absolut inget tolamod igår. Men nu har vi i alla fall lov och det är skönt som fan, men vila kommer jag inte få gör för det ska komma massa gubbar och fixa fönstrerna på måndag och de kommer börjar redan halv 8.

Om en timma kommer farmor så vi ska åka till farfars grav och sedan blir det påsk middag här hemma, jag är redan less på all påsk mat eftersom det är samma sak som du äter på julen nästintill. Men mysigt att farmor kommer iallafall. För imorgon ska vi hem till min kära moster Monika för att träffa mammas sida, den är ju en aning större än pappa.

Jag är så stolt över mig själv för jag gick och la mig klockan nio igår kväll och gick upp halc elva så nu är jag pigg som fan men sen städade jag också och det är grymt bra- För jag är en person som måste plocka ut allt från sida lådor när jag städar men det gjorde jag inte. Fan vad jag är grym.

GladPåsk



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: