2010-04-23
 20:32:38

Irriterad

Satt nyss och snackade arbete med mamma och pappa. Och de har problemet att de aldrig kan lyssna färdigt på mig å ska upprerpa allt de själva säger. Så jag tror jag kan känna mig besegrad.

Blir nog en tidig kväll i sängen så man orkar gå upp i morgon vid tio tiden för jag har inte tid att sova bort hela dagarna som för sig är ganska skönt. Sitter även och funderar på att sätta mig på träningscycklen en halvtimma imorgon bara för kul skulle, det sägs ju att tränings ska hjälpa psyket så vi får väl se imorgon. Sen ska jag ju även ha gäster här imorgon så det ska städas i resten av huset också men funderar på att lämna det ansvaret till mamma och pappa men känns lite elakt. Eftersom de alltid hjälper mig så jag får se till att göra det men det är långt kvar till dess.

puss och godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: