2010-04-17
 14:41:17

HEEEELG

Precis hem kommen från simhallen där jag tränade med min kusse idag, det gick ibte super bra men helt okej faktiskt. Jag funderar på att börja träna igen men jag vet inyte om jag orkar eller hinner för även fast jah inte gör något ibland så rusar tiden i väg. Jag fattar inte hur det går till om jag ska vara ärlig men det gör inte mig någonting det får gärna vara sommar snart! Gör övrigt tror jag att det bli en lördag hemma i soffan för jag behöver vila upp mig efter att haft en riktigt skit vecka där inget gått bra. Sen får vi se imorgon om jah drar och ser på Malins match men det beror på hur jah känner mig imorgon bitti.

Jag träffade Kiki igår och var i hennes nya lägenhet, det var verkligen jätte mysig. Jag skulle absolut kunna tänkw mig bo i den. Jag var dör i nästan fem timmar och vi satt och snacka, åt pizza och ostbågar, Men hon mådde inte så bra stackarn för hon har kugninflamation. Jag ska troligen till henne nästa fredag också men då ska jag nog köpa med mig måt dit för den är allltid hon som betalar och det känns inte riktigt rätt jämt. Jag hade även Nationella prov i matte och det är ingen lek men sen gick det åt helvete också. För det var så det kändes efter iallafall och man blir så jävla trött efter den bara.

Nej nu väntar jag på att mina kära morbror ska komma <3
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: