2010-04-03
 12:12:04

Glad Påsk <3

Ja idag är det påskafton så jag önskar alla riktig glad påsk. Vaknade för ca 1h sen då min bror kom hem från simträningen och började kikla mig under fötterna. Ska snart börja gör mig i ordning för att åka till min kusse men jag kan chilla ett tag till eftersom morsan och dem har åkt för att köpa skor. Måste erkäna att det var mysigt att ha min farmor här igår även fast vi inte alltid kommer överrens så är det roligt att höra hennes historier när pappa var liten eller om min farfar. som faktikskt i år har varit död i 9år.

Tyckte det var svår att sova igår kväll så jag bara låg och tänkte och då kom alla gamla minnen fram. Även fast en del har varit tråkiga så har det vara tacksamt att ha upplevt dem och jag kan bara tacka dem som varit med i dem även fast jag inte umgås med dem idag. utan dem hade jag aldrig kommit så här långt i livet och förstått vad jag ska vara tacksam för. Jag kommer ihåg de bra sidorna från dem och kastat de gamla för att komma vidare så måste man förlåta för även fast de såra mig så bryr jag mig om dem för att jag minns deras bra sidor! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: