2009-10-02
 21:42:05

hinner inte riktigt

nej jag hinner inte direkt att blogga måste göra så mycket annat så jag säger bara att jag kommer blogga då och då och inte spec mycket just nu men snart är det prao och då kanske jag hinner.
Jag ska praoa en vecka hos Kiki på dagis med 1-2åringar. Sedan en vecka hos Anders  och Mats i dearas spel butik. Eftersom jag ej jag fick praoa där jag ville praoa, Pappa och jag hade fixa allt med Leksands If men det gick åt helevete för de satte Mariett problem för. Annars så händer ej så mycket, mycke plugg, läxor, snabbt tempo. Nian är inte direkt någon dans på rosor.

Förra helgen var jag nere på Öland på skördefest och då träffade vi Hidi och Johan som vi träffades i Berlin så dit ska vi på Höstlovet för att kolla balklänning till mig. Sedan så åkte kikki med oss ner och det var en rolig resa enligt mig. Vi såg en älg krock det var lite äckligt men annars gick det snabbt ner och även hem. Det var en mysig helg och sista helgen på Öland för mig  på ett halvår ungefär. 

Förra veckan skadade jag fingret när vi hade basket på idrotten så jag fick åka in till Astrid Lindgrens barnsjukhus två gånger. första gången för att konsteravad det var och det var ofc en fraktur på fingret. frakturen satt i leden och gjorde att jag fick jätte ont. Andra gången jag åkte in var det för att få starkare medciner. så jag fick gå på vuxendos. Så då kände man inte av nånting längre. Men nu börjar det bli bättre i fingret.

Jag var på Komfimations återträff höromveckan också och då så åkte våran grupp med veckogruppen:
Ledare var:
Monne
Fenja
Jonthan
från min grupp:
Jag
Malin
Anna
Amanda
Sofia
Arsema
Theres
Ungdomsledare:
Pontus
Pamela
Rachel
Från vårgruppen:
Beleen
Robel
Kikki

Övriga:
Moses
Hulda

Det var riktigt mysigt faktiskt. Lite uppdatering :) <3

mikkan

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: