2009-11-28
 23:35:15

Sov dags

Vilken lirare hon Jackie är, riktigt rolig. Jaja nu är det dags för mig att hoppa i min varma mjuka säng och sova för imorgon kommer morsan och väcker mig tidigt. Ska advent baka med min kära kusin,bror och mormor imorgon. Och jag älskar att baka peppakakor eller rättare sagt äta upp degen medans jag bakar för den är ju så jävla god det ända problemet är att man får så jävla ont i magen om man äter för mycket. Kristina fyller år imorgon och jag måste komma på vad jag ska köpa för present för jag har ingen aning men det lär bli något glittrit för det vet jag att hon gillar. Plus att imorgon blir det hockey på tven. Mitt Älskade Leksand möter Borås borta så jag ska självklart sitta spikade framför matchen och förhoppningsvis vinner de. Jag måste även plugga för på måndag är det tillbaks i skolan efter en vecka hemma liggande och jag kan ärligt säga att jag inte saknade någonting, jo Kristina ofc men inte annars. Längtar till gymnasiet nu och då ska jag ta nya friska tag. Om det blir Elektriker gymnasiet eller inte vet jag inte men just nu ska jag defenetivt söka dit. sov så sött.


kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: