2009-11-26
 19:53:16

blogga

Ja man kan ju lungt ta och säga att jag aldrig bloggar, men jag har varken orkat eller haft tid den senaste tiden, skolan är inte dirket enkelt. Har legat hemma hela veckan med världens hosta och snuva så jag bestämde mig för idag be pappa köra mig till skolan så jag kunde hämta läxor. Självklart så fick jag med mig nästan alla böcker hem.
-  No
-  Ma
-  Sv
-  En
Så det är vad jag ska göra imorgon, hela dagen.

Förra lördagen träffade jag, Malin. Vi har inte umgåtts så mycket de senaste åren pga visa saker men i sommras pratade vi om det och det känns otroligt skönt. Men vi såg iallafall newmoon den var halvbra men Malin var nöjd så jag antar att jag också är det.

Jag ska försöka ta tag i mig själv och blogga mera än vad jag gör men vi får se om jag lyckas :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: