2009-05-21
 14:21:59

Speedway

Ikväll så kör Getingarna mot Solkatterna på Gubbängen och i Solkatterna så kör ju min stora speedway favorit Antonio Lindbäck, en annan som också är duktig som kör i solkatterna är Nermark. I getingarna kör idag bröderna messing och Freddie Eriksson. Jag är så taggade för i kväll, det ska bli så jävla kul :P <3
Nästa helg är det GP-serien och då har antonio Lindbäck Wildcard och det ska bli roligt att se på :) Det är kul att han har kommit tillbaka så bra som han gjort för jag kommer ihåg nör han sa att han skulle lägga av med speedway, jag började typ gråta. Och sedan såg jag att han skulle börja köra igen vilket glädje grej :)

aja men jag ska smörja in min vad nu ..

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: