2009-05-01
 14:23:42

Örebro dag1

Vi kom fram igår kväll vid 21-tiden och då snackade jag i tele innan med Jonnah som var med Vinne så jag snackade med honom också. Men ialafall när v kom fram så var Rasmus och de redan här så de kom hit fortare än vad vi gjorde. Sedan i morse så väckte pappa mej vid 9-tiden så vi åt frukost och sådant sedan bar det av till Simhalen för träning men eftersom det var mortionsbanan jag och Christian fick hålla oss på så gick det inte allt för snabbt. Sedan var klockan 12 när vi kom tillbaka och då höll de på att koka hummer och grilla korv. Och just nu sitter jag vid datan och ska strax ut i solen och slappa lite, kanske gå på toa =)
ha en fortsatt trevlig dag och jag skriver senare om jag hinner :P <3

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: