2009-05-29
 15:27:14

Hej då Sthlm

Om ungefär 1h så drar jag, nu har jag diskat, fixat diskmaskin och packat det sista tex bananer och Godis.  Nu har jag bara små saker kvar, tänkte titta lite på tv nu och slappa. Jag ska packa lite skivor och sedan blir det mycket radio påvägen ner, sedan ska jag försöka vara vaken och så jag kan hålla mamma vaken. Och jag hoppas att det inte blir allt för mycket kö för det årkar jag ej. Då lär jag somna ganska snabbt. Sedan lär vi ju får  stanna påvägen pga min vad och för att hålla ögonen öppna. Lovar att jag ska skriva hela helgen så mycket jag kan och imorgon är det speedway med Antonio Lindbäck,Fredrik Lindgren och Andreas Jonsson.

Pussochkram

PS
     Hoppas att alla får en riktigt bra helg med mycket sol.
                                                                                                 DS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: