2009-03-22
 20:59:26

Söndag <3

Jag är fortfarnde sjuk, jag mår inte ett dug bra hostan är bättre men jag har grymt svårt att andas och blir det värre så tror jag att jag ska dra till läkaren. Imorgon börjar prao:en och jag ska prao två veckor och jag ska dela dagarna på de olika ställerna.

vecka 1:
Måndag:  Mäklaringen i västertorp
Tisdag: Mäklarringen i västertorp
Onsdag: Polisens if kansli inne i stan
Torsdag: polisens if kansli inne i stan
Fredag:Mäklarringen

vecka 2:
Har jag ej nån anning det blir att snacka med farsan som fixat prao åt mej och i nian tror jag att det blir att prao på dagis eftersom jag älskar barn...

Mina handledare på dessa ställen är Jerker och Eva så detta blir intressant.

Idag har jag tittat på film och varit med farsan och morsan på adidas shoppen i hammarby sjöstad, sett Leksand förstöra sina chanser till Elitserien men de gjorde sitt bästa och sedan nu har jag tittat på WipeOut på 5:an och snart ska jag se på Beck med Morsan .

I veckan måste jag åka ta en spruta och sedan väntar jag på mina blodprov, men jag måste bli frisk nu så fi får hoppas det och att min svullnad i halsen går ner.

Vi hörs alla gulliga, rara och söta...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: