2009-03-24
 11:40:12

Lunch

ska strax dra och äta lunch är det nån som vill luncha med mig vid tolv tiden inärheten av västertorp, ring på 0706055797 så kan vi träffas och käka.
Har as ont i huvudet idag och jag vet ej varför men det är jobbigt men det är ganska lungt och tyst här, nu har Jerker dragit så Daniel och Peedu är här just nu. Igår så tittade jag på ett nytt program som gick på ettan som hette tonårsliv tror jag där man får följa med 3 unga tjejer och deras liv. En av tjejerna har Anorixia,den andra har Dixelesi (Stavning?) och den tredje har en unge på 7månader. Och det var ganska intressant att se på. Idag så blir det att se Desprate Housewife och sova för jag är så jävla trött och har feber. Men endå så åker man hit och jobbar här på prao:n. Det går gansk bra har varit här i vänta 9,40 10,40, ungefär i 1 och 50min och tänkte vara här till tolv och sedan gå på lunch sen får vi se om jag kommer tillbaka. Ska försöka få kontakt med sara men hon praoar på dagis så det kan bli svårt.

Igår hade de två visningar på Örnsätrabacken bla hos min granne väg i väg och jag undrar vem det är som ska flytta in där, Är super nyfiken. De är ju ändå mina ny granar som ska flytta in. Sedan var det längre ner på min gata också men där bryr jag mej inte lika mycket.

Sen vill jag gratta Malin som fick MVG på sitt SO-prov


pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: