2009-03-30
 13:43:06

Lunch

jag kom nyss in till kontoret efter att ha ätit lunch och idag blev det sallad, vilket var gott. Men Niki och dem kom hit in på kontoret och typ hämtade ´mej. Och medans de gick hem till Niki så skulle jag gå handla nåt och äta till mej själv och dum som jag var så kommer jag ej ihåg portkoden och måste ringa niki påvägen dit coh hon ger mej rätt portkod och ska just ta upp telefonen igen för att ringa henne då jag kommer på att jag skrivit upp koden på mobilen. vilken tur hade varit lite pinsamt om jag hade behövt ringa igen. Nu ska jag vara här i ungefär en halvtimma till sen drar jag till skärholmen för att snacka med Stefan och sedan får vi se om det blir  något med Scouterna idag vet ej om jag orkar med massa ungar idag är ganska sliten från igårn vilket är ganska jobbigt faktiskt. men men.

ja var ganska snygg igår när jag skulle ta bort sminket för jag var grrymt svart under ögonen och det orkade jag ej ta bor utan jag tog bara bort macaran runt ögonen och sedan skulle jag få bort min foundation och det var ju jävligt snyggt det också. jag såg ut som ett jävla lik. Fy fan.

Pappa köpte massa tröjer igår och en mössa och mössan var grymt snygg, den skulle jag nog kunna tänka mig ha på.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: