2009-01-27
 22:11:16

Tv med ljus

ja nu har jag suttit framför tv och snackat i telefon med ett ljus och det var ganska avslappnade, Ett pogram som jah såg nyss handlade om kvinnors bröstmjölk, de som ger bort bröst mjölk, matar andra barn med bröstmjölk och i slutet av pogramet så var det en man som berättade att han haft prostatacancer men sen hade han börja dricka bröstmjölk och då blev det bättre. Så hjälper bröstmjölk? ja tydligen, kanske nåt ni män/killar som har prostacancer ska prova på!
Jag tittade innan på nåt pogram med gamla idrottsstjärnor. Men innan jag går och lägger mig har jag en fråga som de tog upp på sporten nyss.
Är det okej att slåss i en hockeymatch?
Och hur ska det dömas?´Matchstraff? 10min utv elr bara 2?
och då menare jag inget litet bråk utan ganska stora .
Ja det blev mer än en fråga men det kanske inte gör nåt men jag är nyfiken vad andra tycker enligt mig så är inte hockey utan något slagsmål då och då. Visst om det blir ganska allvarligt (beroende på hur allvarligt) kan det bli match straffar men annars räker det med 2+10 elr bara en 2minutare. för lite känslor ska det vara och om det blir lite blod så går det att sy men visst det kanske inte blir så snyggt efter åt.
Men GOD NATT  ALLA GULLIGA <3

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: