2009-01-09
 15:34:56

Trött?

Det märks att man varit uppe sent hela lovet för jag somnar inte nu på kvällarna fören 3-4 och då är det nästan lika bra att strunt i att sova.
På matten satt vi och tittade på världens tråkigast film:S men Lena (min lärare) sa att 8a tyckte den filmen om mattens historia va bra. men det tyckte då inte jag för jag satt och halv sov.
På svenskan så läste jag ut boken som skulle vara utläst nästa vecka men nu slipper jag läsa den men det kommer säkert snart alla andra läxor iallafall och iår ska jag ta mig i kragen och gör mitt bästa. men iallafall  sista lektionen idag var Idrott, det var rätt roligt för vi hade en vikarie som nästan ingen förstod vad han sa men Sara gjorde det iallafall och det var ju tur för det gjorde inte jag.
men nu kom pappa hem skriver senare kansk :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: