2009-01-13
 20:53:15

Sista inlägget för idag :) <3

[/] han är i din ålder.
[/] han är lång
[x] han är mogen
[x] han är söt.
[ ] han är osjysst.
[x] han är snäll.
[ ] jag kan säga allt till honom.
[x] han är lätt att dela ett gott skratt med.
[ ] han är mobbad.
[x] han är blyg.
[x] han är framåt
[ ] han har gjort dig ledsen.
[x] han har gjort dig glad
[ ] jag kan prata med honom om jag är ledsen.
[x] vi kan dela glädje tillsammans.
[x] jag har varit arg på honom.
[ ] jag har skrikit åt honom.
[ ] jag har kramat honom mer än tio gånger på en kväll/ eftermiddag
[/] han har tyckt att jag har varit jobbig.(säkert)
[/] han tycker att jag är snäll -
[X] jag brukar tänka på honom.
[X] jag brukar sakna honom.
[X] jag brukar fälla tårar för honom
[/] han kommer lista ut att det här handlar om honom

Och sedan mitt fullständiga namn

Fullständigt namn?  Annika Micaela Norberg
Exakt ålder? 14år typ:)
Vart bor du? i Sätra
Bor tillsammans med? mamma,pappa och lillebror
Husdjur? har inga :)
Färg på ditt hus? vet ej:P
När är du född? 28 juli 1994
Klass? 8c
Vilket år tar du studenten? 2013 typ? XD
Något jobb? noop:)
När gick du upp i morse? 06.00
Ska du sova ikväll? aa om jag kan sova:)
Duschat idag? ja ska göra det efter detta inlägg :D
Kramat någon idag? Sara och Kristina och Sebbe XD
Pussat någon idag? noppsnopp :)
Vad har du ätit idag? Godis och Middag :D
Dagens klädsel? En grön tröja och ett par blåa jeans :D
Dagens smink? Mascara
Dagens sötnos ?  Vet ej :S
Dagens roligaste? Sara
SOCIALT

Vem kramade du senast? Sara
Hur många har du haft sex med? Inget ni har med att göra !
Hur många har varit otrogna med dig? privat
Har du pojk-/flickvän? neej inte just nu<3 :P
Vem pratade du med i telefon senast? Linda
Vad stod det i ditt senaste sms du fick? inte längre xD <3
Film? beror på vilket humör jag är på :)
Låt?  vet ej beror på XD
Mat? vet ej :)
Dryck? Coca cola typ:)
Färg? svart elr blått<3
Stad?  ingen blekast med Leksand är ganska mysigt<3
Land? Danmark<33
Ämne i skolan? Musik:)

SENASTE

person du tänkte på?
Han jag gillade förut och typ nu med :s <3
Gången du spydde? ingen blekaste :P
Gången du grät? idag när vi tittade på film på SO :)<3
Pizzan du åt? ingen blekaste :)
Gången du var i Göteborg? i sommras:) 
Gången du var i Stockholm? bor där <3
Gången du var full? länge sedan :)
Gången du var hög? aldrig :)
Personen som såg dig gråta?  Sara
ANTINGEN ELLER :

Svart eller vitt?
  Svart
Hund eller katt? hund
Ut och festa eller hemma och mysa? hemma och mysa:)
Tv-spel eller datorspel? dator spel
Singel eller upptagen? singel
Hångla eller puss? beror på<3
Lunarstorm, helgon eller Playahead? pea 
Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad
Big Brother eller Paradise Hotel? inget:p
Svart hår eller blont? blont<3
Blåa ögon eller bruna?blåå
Choklad eller lakrits? inget
Göteborg eller Stockholm? göteborg
Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
Coca cola eller fanta? Fanta
Pizza eller kebab? inget
Randigt eller prickigt? randigt
Älska eller älskas? båda två<3
Leva eller dö? vet ej :(

ANTAL

Personer du älskar?
1 kille och alla mina nära vänner och familj
Personer du hatar? inga
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? ingen
Festivaler du varit på/ska på detta året? vet ej
Gånger du haft minnesluckor? ingen
Gånger du varit hög? ingen
Personer du saknar just nu? Många<3 
Gånger ditt hjärta brustit? Allt för många gånger:)
VEM

Vill du kyssa nu?
Han tror jag :)
Ska du träffa imorgon? De jag simmar med :9
Sjöng du senast för? Mamma
Spelade du tv-spel med senast? brorsan 
Vill du ta med på en romantisk resa nu? vill inte ha nån romantisk resa för har ingen rolig att åka med :s
Förtjänar att dö? ingen
Är söt? Ingen blekaste
VAD :

Gör dig glad?
Sara för hon är funny:)
Gör dig ledsen? alla idioter:(
Vad vill du helst göra nu? döö elr nåt:P
Önskar du att du slapp göra? gå i skolan
Vill du ha nu? en kram <3
Önskar du dig i födelsedagspresent?  vet eh
Längtar du till? Sommarlov :D
Tycker du om dina betyg? nja sådär
Ångrar du i ditt liv? Att jag började gilla honom :(
Är det bästa som hänt dig? Att min Lille bror finns<3
Hur mycket är klockan? 20.53 ffs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: