2009-01-25
 13:34:14

Nu är man snart frisk

Ja nu börja må bättre efter att legat däckad igår med feber och ett dunkande huvud som jag trodde skulle sprängas i tusen bitar. Men som tur var så har jag inte def idag, men innan jag gick och la mig igår mådde jag illa så jag tittade på Wallander när mörkret faller.
Men idag så har jag mest legat i soffan och tittat på film. första filmen jag såg var : Wallander Den Svaga Punkten och den andra filmen var elr den jag håller på att titta på nu är Kommissarie Lynley.
Imorse hade pappa gått upp och bakat scones och det var grymt gott täck om man jämnt kunde få det till frukost vilken jävla lyx.
men nu ska jag titta färdigt på filmen sen tror jag det blir en film till, Kanske Beck.
kramochpuss


http://snelflikka.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: