2009-01-31
 15:54:15

Lördag

Ja igår var jag ju på bio och det blev inte alls så många som vi trodde det skulle bli men vi var 8st och dessa va: Jag,Malin,Amanda,Helena,Maritta,Niki,Sara och Rasmus. Vi så på Benjamin 'Buttons otroliga liv. Den var faktiskt ganska lång tråkig den var 2h och 47min så vi var hem vid halv ett tiden. Men det blev ganska flumigt igår när vi satt på bion.

Idag däremot så har jag mest slappat och taggit det lungt och nyss så färgade jag håret  brunt men jah lägger ut bilder på det senare. Men jag hoppas att det ser bra ut när mitt hår har torkat. Om ungefär 1timma så kommer Jerker,Kikki,Malin,Jonas och Felix hit det ska bli najs för de är ganska roliga. Det 'r hos Jerker jag ska prova en vecka, den andra ska jag pravo på kansliet för Polisen. Jag ska prao V13-14 och på fredag har jag studiedag och det är fett najs men vet ej vad jag ska göra än men fundera på att åka och simträna elr nått annat roligt . Och nu är det inte sålångt kvar till den 11feb då ska jag på hockey med pappa,Jonas och sedan skulle Sara kanske hänga med och det skulle vara as kul faktiskt.

Imorgon ska Christian ha barnkalas så jag vet ej vad jag ska göra imorgon men jag vill ej vara hem en sekund och sedan måste jag gå på gudtjänst det är nackdelen med Komfimation. Det är så jävla tråkigt och gå på gudtjänsten.
Men nu ska jag byta om,sminka mej och slappa ett tag till sedan kommer bilder <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: