2009-01-23
 15:22:23

Let's Dance

Min bror frågade mig härom dagen vem jag hejade på i Let's Dance och då svarde jag Mojje men eftersom Mojje ej är med längre eftersom han fick en hjärtattack så var jag tvungen och välja någon annan.
Men nån jag inte hejar på är Blondinbella och inte Nicklas Wahlgren även fast Nicklas dansade jävligt bra utan, jag heja såklart på Samuelsson elr Hasse Aro elr kanske Scott.
Förra året hejade jag ju på Tony Richardsson när han dansade med Annika Sjö. Även så hejade jag på Danny som även han redan innan väldigt mkt enklare till att börja dansa än Tony som alltid suttit på en speedway cyckel men han blev väl två har jag för mig elr har jag fel?

Samma sak är det med idol där jag tyckte att Alice elr Robin B skulle ha vunnit eftersom Kevin varit med i Eurovison Song Congtest.
När jag menar att han ej var värdig vinnare så menar jag självklart inte att han var dålig på att sjunga utan att det var orättvist att han fick vara med när han redan varit känd i ett annat land.

Men det var allt jag har och säga just nu, ska sova lite till och sånt så jag orkar med restan av dagen och sedan måste jag även ta en ipren för att slippa denna hemska huvudvärk och denna helg kommer bli hemsk.

Om ni gillar hockey och Leksand så kan ni kolla in min andra blogg:
http://www.snelflikka.blogg.se

puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: