2009-01-26
 14:11:22

Läkaren

Ja kom precis hem från läkaren, där jag berättade mitt problem med min hörsel men tydligen är det inget och hon svarade: de som pratar med dig kanske mumlar!
Vad skulle jag svara på den frågan? jag blev helt stum men det är ju skönt att det inte är nåt med mina öron iallafall. Sedan tog jag influenssa sprutan, hon sa att man kunde må dåligt dan efter så vi får se hur det blir med skolan imorgon men annars om jag ej känner nåt så blir det skola.  Sedan så kollade jag min astma mm men annars var allt bra förutom att hon  trodde att jag hade halsfluss men jag har ej känt nåt idag.

Pappa har köpt världens gulligaste bananer, de är as små. haha de är as gulliga. Jag är fett sur på mig själv, jag har so-läxa till imorgon och jag har papprerna i skolan eftersom jag inte planerat att bli sjuk och stanna hemma på fredagen så tog jag inte med mig grejerna hem. Och nu ligger de i skåpet i M-höjden och jag kommer suga på förhöret imorgon och jag som verkligen måste skaffa bättre betyg i SO.
Och jag kom vidare på svenska berättelsen förut efter förra inlägget, jag får väl tacka Fredde för det vad skulle jag göra utan honom? Tur att man har nån som har hjärnan med sig. Mamma har bjudit hit honom på Onsdag ;s pinsamt.
Frida ska också med tydligen menmen det blir säkert i slutändan.

Men ska slappa nu har ganska ont i huvudet.

Kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: