2009-01-28
 07:19:03

Frukost

Nu har jag ätit frukost det blev som sagt 1smörgås med te som jag köpte igår Lipton White Tea, de är nog mitt favorit te sedan kommer RosaPantern. Jag vet ej varfölr jag börjat gilla te men jag älskar ter¨på nåt sätt, det är alltid jah som köper hem teet. Men iallafall pappa tycker att jah ska åka ta spruta idag nu på morgonen men jag ska göra andra saker t.ex så ska jag skriva min Engelska grej eftersom jag har håltimma där idag. Sedan måste jag också skriva färdigt mitt tack tal "thank you for the Nobel Prise" (vet ej hur det stavas) men dey är nåt som egentligen skulle varit färdigt idag men pga. min sjukdom så har jag inte ens börjat så nu har jag till på måndag på mej så nu vet jag vad jag måste lära mig till dess.
Pappa är apsur på mig eftersom jag ej ville följa med honom till läkaren men kan någon förklara för mig varför vi(barn) alltid ska passa våra tider efter våra föräldrars. Och om man ej gör som de vill ja då blir de as sura, det kallar jag ett barnbeteende. men det kanske bara är jag som tycker att föräldrar bara tjatar och gnäller på hur man klär sig elr nåt annat bara störande som är irriterande.

Idag blir en ganska lugn dag och ganska tråkig dag.... Nu idag i skolan så är det verkligen bara tråklektioner som vi ska ha som ej är viktiga. Jo matten kanske om jag vill förbättra min betyg där men det kommer jag ändå aldrig lyckas med den hjärna jag har iallafall och så länge vi har Lena för hon e cp! Stör mej på henne grymt mycket tror att hon känner mig as bra vi har knappt snackat med varandra, hon ger mej ej den hjälpen jag behöver så jag har varit tvungen att snacka med både Rektorn,Kuratorn och min mentor om det men har det hjälp nej. Och till dem säger hon att vi verkligen har blivit vänner!? men vafan jiddrar hon om jag HATAR henne grymt mycket.

Men nu ska jag arbeta med min text grej.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: