2009-01-30
 16:21:41

:)Fredag

ja idag är det fredag, jag skrev ej igår för mitt huvud var helt borta och jag var trött oc sådana saker. men det hände inte så mycket igår men idag hade vi vikarie på idrotten och det blev inte alls någon bra lektion alla bara larvade sig sen var det iväg till knä träningen och sedan hem för att göra ordning mej. För jag ska gå och se på bio på Heron ikväll och de som ska med är elr som jag vet ska med är: Malin,Sara,Sara H,Maritta,Amanda,Josefina,Niki och säkert flera till för det skulle bli några stycken. Vi ska se han Benjamin Buttons otroliga liv tror jag den heter 21,10 på heron ikväll. Alla som vill kom dit för detta kommer bli fett kul.  Men ska strax börja fixa ordning ,mej men ska slappa ett tag först<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: