2009-01-27
 18:51:44

*Fort

Efter att haft svenska så hade jah Lunch och då gick vi till Nästan hemma, Jag, Stefan , Niki och maritta.  Sedan hade jah NO, och det var ganska tråkigt faktiskt tittade på en film som man satt och somna till. Teknik hade jag som sitta lektion  där vi håller på mid vindkraftverk, jag jobbar med Jonnah,Sofia och Josefine. Men det blev inte så mycket jobb idag för vi satt i 5:ornas korridor och där var min lillebrors klass och det betyder äben att Sofias lillasyster. Men min brorsa hade inte tid med mej men vi satt och drev med hans klasskompissar det var as roligt. Sedan kom Hansa förbi och jag försköte få honom att säga att han ville ha 8c så jag kunde förbättra mina betyg men det gick inte så bra men det var värt försöket. Sedan blev det att åka till Skärholmen för att träna knät och det är inte roligt men men. Nästa träning jag har är på Torsdag och då är det simningen och fredag då ska jag träna knät sen blir det hem och fxa ordning sig för vi ska på Bio jag,Sara,Niki,Maritta,Josefina,Nelle,Jesper,Sara H,Annie och typ tusen till och det ska bli kul för alla ska ta med sig massa kompisar.   Men nu ska jag titta färdigt på unga mödrar.

kramochpuss


victoria
PUBLICERAT: 2009-01-27, 21:24:17 | URL: http://missvictorias.blogg.se/

det har jag allt :)

hehehe!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: