2009-01-08
 22:37:46

8januari2009

Jag har varit dålig på att uppdatera men jag kan skriva lite nu  innan jag ska försöka gå att lägga mej. Idah var första dagen i skolan och det var hemskt jag lovar.
Men som tur var så slutade jag klockan 14.00. Och då gick jag och Sara hem till henne och åt pankakor det var faktiskt rätt gott. Efter nån timma så kom Sebbe och bara minuter senare kom både Johan och Simon oxå det var rätt najs.
och sen när de gått så kom Michelle men henne han jag ej träffa så länge för att jag skulle hem så mamma,pappa och Christian kom och hämtade mig och vi åkte och åt på Heron för att Christian Fyller 11år idag.
Han börjar bli gammal lillkillen<3
Sedan efter vi ätit så gick vi in på MediaMarkt det var rätt najschristian köpte nåt playstion spel tror jag det var förstod inte så mycket dum som jag är.
Och sedan åkte vi hem och sedan dess har jag suttit vid datorn och chattat och lite mera saker typ. Men nu ska jag gå coh lägga mig och försöka somna om jag lyckas, har råkat vända dygnet ganska mkt typ.
Sov tre timmar i natt så jag hoppas att det blir lite fler timmar imorgon.
God Natt allihopa och ska skriva snart igen lovar<3

kram Mikkan


Emma^^
PUBLICERAT: 2009-01-10, 23:30:55 | URL: http://emmaabergenback.blogsopt.com

Nu glömde ja ju att säga grattis till han men får göra de såhär i efterskott iaf:) ,ja som absolut inte fick glöma de:/..men men glömsk som ja är så gjorde ja de,hoppas allt är bra i sthlm!<33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: